lydiiia

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Lydia Farde - 11 oktober 2011 20:25

Hej. Jag älskar den här butiken . Den här har hunter,odd molly och honkydory och massor av andra märken . OCH NU HAR DOM REA . JAG SÄGER ER KÖP ERA VINTERJACKOR OCH HÖSTJACKOR + ODD MOLLY Det är bra priser och bra frakt .

http://click.adrecord.com/?p=25&c=5072 klicka på den här länken ni gör er själva en känst.

Kram Lydia

Av Lydia Farde - 11 oktober 2011 20:21

Hej ! Jag älskar tintin style nu har dom rea. Dom har saker som odd molly , hunter, och honkydory.

<script type="text/javascript" src="http://graphics.adrecord.com/?p=25&c=5072&g=1377"></script>

Av Lydia Farde - 11 oktober 2011 19:58

Hej vad tycker ni om min header. Var den bättre en den gammla. I torsdags var jag modell och tog foton och 2 av dom har jag på headern. Hoppas den blev fin. Först blev jag fotad med ett par slitna jeans och med mitt hollister linne. Sen blev jag fotad med min odd molly kläning och svarta strumbyxor. När jag kom till stället blev jag först sminkad och sen fick jag fixa håret. Jag blev ganska nöjd faktiskt ni kan få se fler bilder sen. kram Lydia

Av Lydia Farde - 11 oktober 2011 19:14

Hej alla! Det var ett tag sen jag var inne och blogga med det har varit så mycket nu förtiden men jag ska börja igen. Idag så fick jag min juicy parfym den är jag jätte glad för. Sen har jag och mamma, Och syrran såklart åkt till bromma blocks . Jag köpte en pälskrage på MQ Eftersom att igår hände en hemsk sak!. Jag hade precis varit hos pappa och jag hade fått en massa födelsedags pengar så jag skulle ta med dom till mamma fö jag vill köpa en Hollister jacka . Så jag gick runt med typ 1500 och ett sl kort och 2 remsor SOM VAR NYA! sen försvan dom så nu måste jag spara men jag skulle igentligen köpt mer! Jag fyllde ju år också den 2 oktober. Jag fick mycket olika saker. Och jag firade min fördelsedag i nyköping. ´Det här var lite av vad jag fick

          

       

Alla dom här fina saker fick jag . Sen fick jag ju mer saker men jag kan inte lägga ut alla saker för då blir inlägget så långt .

Ha en  bra kväll!


daa

Av Lydia Farde - 11 oktober 2011 19:12

Presentation


Jag är 12 år och mina intressen är cheerleading och jag älskar att jobba med naglar. LAVE YA

Fråga mig

35 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

http://lydiiia.bloggplatsen.se/2011/10/11/642

outfits

Tilda

 Min söta Cavalier king charles spaniel Tilda!

Älskar dig My lover!! <3


Ovido - Quiz & Flashcards