lydiiia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lydia Farde - 31 oktober 2011 19:37

Hej alla! Jag ville bara säga att Justin Biebers nya låt kommit ut, Mistletoe OCH jag vet att alla inte gillar Justin men man ska endå respektera dom som gör det.



 

Av Lydia Farde - 31 oktober 2011 15:33

Hej alla igår köpte jag och mamma en ny graderob till mig så jag får plats med mina kläder för min förra var proppfull. Men sen uppgraderade jag den med lite nya kläder. Bland annat från hollister.

   

Dom här snygga kläderna från hollister. Men sen var jag tvungen att sätta ihop garderoben för det tar väll ett tag.

Idag åkte jag till mormor och imorgon ska vi på en shopping runda och jag ska piffa upp mormor lite och mig själv såklart känner att jag behöver lite nya saker. Jag funderar på ett par Ralph lauren jeans och lite andra saker så som en juicy t-shirt och kanske lite Burberry. Har ni kollat upp de nya märkerna Bonpoint och simonett väldigt snygga kläder men väldigt dyra fast man gör väll vad som hellst för kläder intesant?

 

Av Lydia Farde - 19 oktober 2011 19:17

Hej! Haha jag startar alltid inläggen med Hej! Men Jag har inte varit så UPDATE men nu ska jag börja bli updaterad mer. Jag och mamma sovde över hos mormor på lördagen till söndagen och på lördagen var jag och mamma och handlade garn och stickor för vi ska sticka lovikavantar. Sen åkte vi till mammas kompisar och efter det åkte vi till mormor och hade det mysigt . Måndagen och Tisdagen Var jag sjuk hade infektion i halsen så det var ganska tråkigt. Idag hade vi bild,musik, slöjd och när jag kommer hem så överraskar mormor mig och är hemma hos oss och det är jätte mysigt. Hoppas ni förlåter mig för att jag inte updaterade så bra .

 

LYDIA FARDE  <33

Av Lydia Farde - 15 oktober 2011 11:37

Hej! Jag tänkte tipsa lite om rumstyling.


1.Välj inte för starka färger man


tröttnar ofta på dom.



2.Gör inte hela rummet på en


gång låt rummet växa fram.



3. Innan du köper något var noga


med att tänka på vart du ska ha


saken för annars kan det bli för


mycket saker.



Hoppas ni lär er något av tipsen.


Nu ska jag sticka.


Kramar Er Lydia

Av Lydia Farde - 15 oktober 2011 09:29

Hej ville bara säga att nu är det 15% på tintinstyle och hunter klicka här http://click.adrecord.com/?p=25&c=5072&url=http%3A//lydiiia.bloggplatsen.se

kram lydia


Av Lydia Farde - 15 oktober 2011 08:53

Hej alla jag vill bara säga att ni som har blogg. Ni MÅSTE bli medlemmar här man kännar pengar och det är kul.  Lydia Farde <3 <3 <3


Av Lydia Farde - 14 oktober 2011 21:14

Hej alla! Jag tänkte börja lägga ut veckans ica reklam varje vecka . Här är veckans.



Kramar Lydia Farde <3 <3 <3 Ha en bra natt and god night..

Presentation


Jag är 12 år och mina intressen är cheerleading och jag älskar att jobba med naglar. LAVE YA

Fråga mig

35 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

http://lydiiia.bloggplatsen.se/2011/10/11/642

outfits

Tilda

 Min söta Cavalier king charles spaniel Tilda!

Älskar dig My lover!! <3


Ovido - Quiz & Flashcards