lydiiia

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Lydia Farde - 7 december 2011 21:41

Hej nu har jag städat mitt rum och tagit ett härligt skumbad. Jag harockså kollat på glee och Carina Berg. nu sitter jag och ska snart gå och lägga mig och läsa Elsas Mode . Men jag fastnade framför Tv för det är kalla fakta och man får se att man gör ca 87000 försök på möss att dom dör och bara för att folk vi ha botox ska lixom 10 möss dö för en enda behandling! Aja det går inte att göra något åt även fast man säger att om en slutar så kan det ge hjälp men det går inte det finns alltid folk som står imot man kan inte göra något åt det . Vad jag tycker alla fall.

Nää nu ska jag gå och lägga mig.

Kramar Lydia

 

Av Lydia Farde - 7 december 2011 16:36

Hej ! Just nu håller jag på att läsa en bok som heter Elsas Mode och tvåan heter Elsas värld . Böckerna handlar och en tjej som heter Elsa och hon flyttar till stockholm från båstad och i stockholm kommer hon in i modebranchen och hon skappar en blogg där hon blir känd. Rekomenderar denna bok till dom som gillar mode. Ni som känner mig och träffas får gärna låna boken om ni vill !

   

Kram Lydia

Av Lydia Farde - 7 december 2011 16:18

 

Kramar Lydia

Av Lydia Farde - 7 december 2011 16:09

Hej alla! äntligen har min systemcamera kommit på posten. Det är en Canon eos 1100 D och den är supe bra! Så nu kommer det defenetift bli mer bilder på bloggen.Jag har fått lite lektioner av pappa så jag förstår den. Nu längtar jag till jul och att det ska börja snöa. Mamma och jag ska snart julpynta lite och jag måste uppgradea mitt rum med lite julprydnader. Kram Lydia!

 

Av Lydia Farde - 7 december 2011 14:33

 

collage gjord av lydiiia.bloggplatsen.se No copy

Kramar Lydia

Presentation


Jag är 12 år och mina intressen är cheerleading och jag älskar att jobba med naglar. LAVE YA

Fråga mig

35 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

http://lydiiia.bloggplatsen.se/2011/10/11/642

outfits

Tilda

 Min söta Cavalier king charles spaniel Tilda!

Älskar dig My lover!! <3


Ovido - Quiz & Flashcards