lydiiia

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lydia Farde - 13 oktober 2011 08:53

Hej nu är det rea på hårförlägning


Av Lydia Farde - 13 oktober 2011 08:50

Passa på nu ,nu är det rea och tintin style har saker som odd molly hunter, honkydory osv.


Av Lydia Farde - 13 oktober 2011 08:21

Hej igår så tog vi någon slags spruta och nu har jag blivit sjuk av den.. Sprutan var mot röda hund och mässling.

Så jag är hemma idag.

Jag tänkte bara länka en bra blogg . Newday.devote.se

Har inte så mycket att skriva om .

Vill ni höra mer om hur det är i skolan ?

Ha en bra dag


Av Lydia Farde - 12 oktober 2011 19:16

Hej alla. Ni som ofta kollar på min blogg har väll sett inlägget hur det var i min klass . Jag tänker skriva lite mer om det. Det här började i 5an efter jullovet. Många förendrades och började klä sig annurlunda. Många började med sin attetyd. Dom sa t.ex dumma kommentarer. Jag minns saker dom sa till mig som gjorde mig ledsen och det var när jag fyllde år och min kompis fråga vad jag önskade mig och jag började berätta sen kom en anna tjej och sa att ingen bryr sig  och bara sådana småsaker kan göra en ledsen om man hör såna saker hela tiden.  Jag  vill också säga att nu i sexan då har den här stilen blivit större det är precis som dom här är 15 och för kanske 10 år sedan då var det här ingenting då var man ganska gammal när man började. NU har jag inte sagt allt vad dom gör men också att dom tar och startar rykten som att man har fula kläder . Dom pratar om att dom inte kan gå till macdonald för man blir tjock och jag känner mig dålig då och sen tror dom att dom kan styra folk. Dom går runt i stringtrosor! Dom går runt i jätte stora bhar med bara vadd i och . Ibland känner man sig ledsen och underlägen . För ett par dagar sen försökte jag vara ganska snäll så jag frågade en tjej som är i det "coola gänget" Har du nya hunter och på engelska heter det ju hanter utalas det och jag sa har du nya hunter ,då kollade hon på my och sa ,HUNTER ?? och då sa jag nej jag menar hanter och hon nickade och gick till sin kompis och sa vet du vad Lydia sa hon sa hanter...blablabla. Jag vet att jag inte är perfekt men jag är alla fall mig själv och står för vad jag tycker. Jag vet att i skolan får vi inte ha mobiler och gå utanför skolan och det här gör dom och det är orättvist att vi inte gör det för man inte får och dom gör det endå. Hoppas ni förstår vad jag tycker och jag har valt att skriva lite hur det är i skolan då och då hoppas ni inte tar illa upp.

Lydia

Av Lydia Farde - 12 oktober 2011 17:21

 

Går dina "fina kompisar" i din klass elr är det utanför skolan? bara undrar...

Jag har många kompisar i skolan och många utanför skolan så det varierar.


Fick en bästis igår vi har jätte kul tsm.. :D har du ngn?

Nej jag har inte direkt någon ,men jag har många snälla kompisar.


Vilket är dit favorit program?

Jag har många favorit program. Några av dom är väll idol,bonde söker fru,ensam mamma söker och några andra.

 

Vad heter din bästis? bara undrar...

Om jag måsta säga någon är det väll katta


varför tycker du att det är så kul att hålla på med naglar? :)

Det är samma som att rita man tycker det är kul och man blir beroende.


Hoppas ni blev nöjda med svaren och var inte rädda för att fråga saker.


Kom igen nu , nu är det rea på 30% rabbat och här är rabbatkoden.

Rabattkod: 7045
Rabatterbjudande: 30% rabatt på toppar vid köp för minst 200 kr efter avdragen rabatt.
Period: 2011-05-27 - 2011-06-01

Klicka på den här länken så kommer ni dit.http://click.adrecord.com/?p=92&c=5072


Hoppas ni tycker om bloggen .

Puss och kram

Av Lydia Farde - 12 oktober 2011 10:02

Hej! Har inget att göra riktigt och det är rast. I våran skola så har inte alla den bästa attetyden jag känner mig ganska ledsen för det. Det är ett gäng som provocerar andra får andra att känna sig sämre och dom tror att dom kan styra dom andra. Jag blir ledsen av det här för dom ser ner på mig fast jag bara tycker dom är idioter. Det här kanske låter överkänsligt men dom kollar en i ögonen på en och man shäms. Över hur man klär sig. Jag är väldigt ledsen för det här .

Presentation


Jag är 12 år och mina intressen är cheerleading och jag älskar att jobba med naglar. LAVE YA

Fråga mig

35 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

http://lydiiia.bloggplatsen.se/2011/10/11/642

outfits

Tilda

 Min söta Cavalier king charles spaniel Tilda!

Älskar dig My lover!! <3


Ovido - Quiz & Flashcards